Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Hledáme do týmu: Referent/ka zákaznického servisu - administrativa

Rád komunikuješ se zákazníkem a nebojíš se výzev? Chceš s námi táhnout za jeden provaz?
Přidej se do našeho týmu a přeměň tuto příležitost v úspěch.

Region: Olomouc

Kariéra

Co budeš u nás dělat

  • Příjem a evidence objednávek zákazníků ze svěřeného regionu.
  • Spolupráce s obchodním zástupcem na celém průběhu objednávky včetně koordinace termínu dodání, platebních podmínek a konečné fakturace.
  • Zvládnutí zpracování objednávek různého obsahu (rodinné domy, bytové projekty, školy, nemocnice, sportoviště a další).
  • Znalost portfolia a poradenství v oblasti nabízených produktů.
  • Rozvíjení dlouhodobých obchodních vztahů se zákazníky.

Bez čeho to nepůjde

  • Komunikační dovednosti.
  • Prozákaznický přístup.
  • Zodpovědnost, samostatnost a pečlivost..
  • Ochota učit se novým věcem.
  • Uživatelská znalost MS Office, především Outlook.
  • Alespoň základní znalost angličtiny.

Na co se můžeš těšít

  • Pevná pracovní doba pondělí až pátek.
  • Moderně vybavené kanceláře.
  • Důkladné zaškolení a podpora týmu.
  • Stabilita a zázemí silné mezinárodní společnosti.
  • Roční bonus.
  • Příspěvek na dopravu.
  • Stravenky 225 Kč
  • dovolená navíc.
  • 5 dní sick days ročně.
  • 12000 Kč příspěvek na penzijní připojištění a kulturu a sport.
  • Zaměstnanecké slevy na firemní produkty.
teambuilding-cz

Staň se součásti našeho týmu.
Pošli nám svůj životopis na anna.novotna@gerflor.com a my se ti ozveme.

This option will filter the result to display only products that are currently available in stock.